Accaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Motti Petzoldt - WaarBenJij.nu Accaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Motti Petzoldt - WaarBenJij.nu

Accaribo

Door: Motti

Blijf op de hoogte en volg Motti

12 November 2008 | Suriname, Paramaribo

Hoi mensen,

Eenpaar dagen in(ternet)communicado geweest, want in het binnenland is maar heel beperkt internet beschikbaar. Maar om het in een woord te zeggen "het waas moooiii". Ik en mijn medereizigers hebben genoten. van brulkikkers tot en met nbrulapen en de meest ongelovelijke klinkende vogels. 's morgens zijn mijn broer en ik elkaar misgelopen terwijl we beiden de zonsopgang gingen bewonderen en kwamen met dezelfde prachtige verhalen terug. Daaronder was een vogel die alss een klarinet- en een die als een harp klonk. Je moet er zijn geweest om het te begrijpen. als ik terug ben meer hierover. nu gaan we lekker eten, liefs Motti.

  • 12 November 2008 - 22:23

    Lydia:

    Hoi Motti,
    Jij houdt het daar vast nog wel even uit op die hangmat. Een intrigerende foto. Maar ik kan me voorstellen dat je daar geniet. Wat een prachtige natuur. Nog een hele goeie tijd. We missen je trouwens wel in Dopeys.
    lieve groet, Lydia

  • 12 November 2008 - 23:33

    Beatrice:

    is dit een brulaap, een luiaard of een termietennest? in het laatste geval kun je die eten, smaakt heerlijk naar noten en is heel mineraal rijk, en kun je dagen mee overleven in de jungle!

  • 14 November 2008 - 09:41

    Tom K:

    ga je foto's morgen bekijken, de hangmat ziet er uitnodigend uit.
    Heb net mijn bagage terug, want bleef achter in dubai. Hier geen brulkikkers, wel veel brulmotoren,indonesie.
    groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 November 2008

Als je je roots hebt gevonden, dan het huis nog...

21 November 2008

motti in ('t) Bakkie

16 November 2008

busmeti

12 November 2008

Accaribo

06 November 2008

de dagen na de verkiezing
Motti

Actief sinds 14 Okt. 2008
Verslag gelezen: 851
Totaal aantal bezoekers 13532

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: