de dagen na de verkiezing - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Motti Petzoldt - WaarBenJij.nu de dagen na de verkiezing - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Motti Petzoldt - WaarBenJij.nu

de dagen na de verkiezing

Door: Motti

Blijf op de hoogte en volg Motti

06 November 2008 | Suriname, Paramaribo

Daar ben ik weer, Het waren bewogen dagen. Zowel door de verkiezing als door tweedagen ziek zijn en dus dicht bij het toilet blijven. Genoten van de verkiezing met een speciale uitzending bij een tent die Zus&Zo heet en byzonder gezellig is. De uitzending werdt mede gepresenteerd door Nina Jurna en dat werd zeer geslaagd. Het komende weekend logeren we bij kennissen in het binnenland in een vakantiehuis op een plek waar het zeer goed toeven en zwemmen is. daarna een paardagen Paramaribo en dan klaaskreek, een klein marron dorp waar behalve de mooie natuur weinig te beleven valt, maar dat is ook wat we zoeken. ik zal daar niet echt kunnen internetten, dus dan zien we het wel.

Tot snel Motti

• 07 November 2008 - 20:14

Lisa:

aaah wordt je ziek!
    dat is niet de bedoeling...!
    nog super viele spasssssss
    liefs lisa

• 11 November 2008 - 08:06

Leine:

Hoi Motti, wat leuk om je verhalen te lezen, lief van je dat je ze mij ook stuurt.
    nog veel plezier,
    liefs Leine